2018年4月18日星期三

八寶粥

其實我之前吾喜歡食太多豆既食物,直至陀細仔時, 開始食過一次八寶粥, 就覺得味道又ok 喎!不過多數買現成, 最近俾我發現原來自已整都好容易, 買左D雜豆, 家中紅豆, 綠豆同生熟薏米, 放冰糖用壓力煲煮十八分鐘, 就食得. 😍我煮份量可以當兩餐. 昨晚煮完, 熱辡辡都好食, 今日由雪櫃拿出來, 凍食都幾好, 味道似街買, 自己整衛生又少甜, 會再整. 👍🏻

4 則留言:

  1. 你有壓力煲好方便,唔使買即食嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 甜度可以自己選, 少甜又ok. 👍🏻

      刪除
  2. 我今日都煲左甜八寶粥,不過加埋五穀米一齊煲呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 等我下次又加番先, 謝謝提醒😊

      刪除