2021年3月13日星期六

乾炒牛河

 


其實我係想用自製既新鮮河粉整乾炒牛河, 不過D河粉仲係實驗中, 但又想食, 所以買左這隻干河粉. 今次用這個教學方法整, 麵質非常成功, 好似新鮮河粉咁, 無糊又吾實, 又無炒到碎濕濕咁. 現在記低個YouTube, 下次可以再整. 干河粉 今次用晒整包干河粉 (400克) 其實下次可以用半包 (200克) 都夠我地食.🥰

8 則留言:

  1. 我未試過用乾河粉,有機會要試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得新鮮河粉比較好食D, 不過我暫時買吾到, 乾河粉都可以試試😊

      刪除
  2. 乾河粉我都無試用過,我地買新鮮都好方便呀!

    回覆刪除
  3. 乾炒牛河每次返HK必食!🤤🤤🤤

    回覆刪除