2021年6月1日星期二

包糭

 仲有兩個星期就端午節, 其實我一早已經買左糭葉同其他材料, 不過遲遲到未開工, 見今日午餐吾洗自己煮, 所以昨晚浸左一斤糯米, 400克綠豆邊, 400克五花腩, 70張糭葉, 同浸左瑤柱同蝦米. D糭葉昨晚浸左兩個小時, 之後一片片洗乾淨. 包糭方法 其他糭包法


今日一早起來開工, 先調左味俾D糯米同綠豆邊, 跟住用熱水煮糭葉頭中尾, 每部份五分鐘 (加油同鹽), 再抹乾淨, 就開始包糭. 其實我原本想包五角糭, 因為想食大隻D, 好似街買個款咁. 見YouTube 教學以為好易, 但包上手又系另一會事, 包左頭兩隻都好細隻, 而且又要用4片糭葉, 所以之後個D轉晒包四角糭, 這款我覺得比較容易. 😍 (只需要用3片葉) 


今次仲無漏米同型狀比較靚仔, 我今次包左21隻糉, 分三次放入壓力煲煮一小時, 其實仲淨左半斤糯米 (可能個食譜主要包五角糭, 大隻D, 所以用到多D糯米) 不過我浸好個70張糭葉, 我已經用曬同個雪櫃已經滿, 無位放糭, 所以另外煮左D糯米算數. (下次都係浸500克糯米都夠) 😜


今年第二次包, 味道同外型都有進步呢!開心😃💗糭食譜

6 則留言:

  1. 端午節食糭子,幾正呀,但不能食太多啊!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Winnie, 係呀, 最近隔幾日先食一, 兩隻. 一次食太多, 個肚吾得呀. 😜

      刪除
  2. 包得勁靚呀!我都會呢兩日開工!😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你💗 你會包邊款啊? 我想學五角糭呢😍

      刪除