2022年8月7日星期日

肉片炒河粉

今日整肉片炒河粉, 用左半包, 大約200克, 可以炒到三碟, 好味道😊💗


17 則留言:

  1. 很久不見了,好嘛!肉片炒河不錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好, 謝謝你到訪💗, 吾好意思, 我仲努力setting up 個新setting, 希望成功. 😊 by Kwannmickey

      刪除
  2. 回覆
    1. 你好, 謝謝你到底訪, 吾好意思, 我仲努力整跟setting, 希望可以下次覆到你😊 by Kwannmickey

      刪除
  3. 回覆
    1. 你好, 謝謝你到底訪, 這個相是一人前, 不過我煮左200克河粉, 可以整到三碟🍜, 吾好意思, 我仲努力整跟setting, 希望可以下次覆到你😊 by Kwannmickey

      刪除
  4. 回覆
    1. 你好, 謝謝你到訪, 吾好意思, 我仲努力整跟個setting, 希望成功 by Kwannmickey 😊

      刪除
  5. 好耐冇見你啦,你好嗎👋

    回覆刪除
    回覆
    1. EE 你好啊, 謝謝你問候💗吾好意思呀, 最近比較忙同家人病左, 所以無去睇blog. 😊 Merry Christmas EE and have a wonderful time, take care 💖 by Kwannmickey

      刪除
  6. 回覆
    1. EE 你好, 恭喜發財, 新年快樂, 身體健康, 花開富貴😊 by Kwannmickey

      刪除
  7. 恭喜發財!事事如意!步步高陞!小朋友快高長大!聰明伶俐!

    回覆刪除