2020年5月27日星期三

羊毛氈儗真貓咪

這個手作用左好多時間才完成, 由底部, 植毛, 配色, 塑型, 花左好多心機. 因只可以用家中有既存貨羊毛材料製作, (供應商無個隻顏色貨, 所以製作要好小心, 無得返做第二隻)
好彩朋友仔都滿意, 不過我想儗真貓咪要停停休息下, 好花眼力, 心力, 由其這些花紋貓, 我第一次跟相中做花紋貓, 做時好想放棄, 幸好最後都完成, 鬆一口氣💗
這個完成品 
塑型前

6 則留言:

  1. 做得好似,啲花紋真係好細微。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE, D花紋真係考起我呢. 😅💗🐱

      刪除
  2. 你好犀利呀,做到越來越神似和精緻,你好细心和有耐性,我曾經在中心學過幾堂,發覚我唔细心和冇耐性,所以放棄了,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 我玩左羊毛氈幾年啦, 靜雞雞話你知, 其實我吾太喜歡做羊毛氈初型(底部)架😜, 都係最近一兩年才玩擬真動物, 先有動力去継續玩羊毛氈咋, 哈哈😄💗

      刪除