2015年5月13日星期三

瘦身日記之減肥食物

多謝大家關心我既減肥近況, 其實我減肥有幾個原因, 自己既身體出現毛病, 加上只食冇運動, 行樓都覺得辛苦, 想自己身體健康些, 同好朋友七月會結婚, 想穿靚靚參加, 這些原因已經係我努力既動力, 所以現在等我寫篇為自己記録下. 

其實我係用食物控制跟運動, 我四月頭體重57kg, 高157cm, 我老公幫我下載左個apps係電話, 方便每日計算. Apps話我每日可以吸收1200個卡路里, 如果做運動, 仲可以幫手計算運動量.

未計算卡路里之前都吾知原來一個麵包已經有500個果卡路里, 食就容易減就難, 所以現在我會選擇性食物做三餐. 但其實又吾係好辛苦, 網上有個方法叫做5:2, 就係兩日跟瘦身餐, 其他就平常餐就可以. 我也有跟, 但就倒轉, 五日食物控制, 兩日(星期六, 日) 就平常餐. 

咁究竟食咩呢? 

早餐就係Special K 既麥米片半碗加牛奶




午餐就食非洲小米, 雞肉加一個雞蛋同菜, 


有時食到悶, 就西蘭花, 椰菜花加雞肉



晚飯照常跟家人一齊食飯, 麵等, 

最重要係每日飲1000c.c 水, 我之前係飲奶茶, 但飲得多吾係咁好, 所以選擇飲水, 飲多D水係可以加快身陳代謝, 加速減磅. 

現在減了21日, 減左4.5kg, 每日都進步中, 會繼續努力! !

16 則留言:

  1. 袁太以前都係肥個類型 , 不過同袁生拍拖後 , 佢話過我一次肥 , 我就決心減 , 記得個時係書局買左本叫咩食瘦妳的書 , 餐單早餐多數食三文治 + 生果 , 午餐就雞肉通粉或者魚蛋河之類 , 下午茶肚餓時食一包梳打餅 , 晚餐就冇跟 , 個時媽咪煮咩就食咩 , 運動只係每兩日落樓下行30分鐘 , 印象中個時約一百三十幾磅左右 , 跟餐單約一個月 , 都減至得番一百零幾磅 , 仲冇反彈添 , 直至而家 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太好叻啊, 我都想減到一百多磅, 現在離目標還有一段距離, 要再努力D先. ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝你, 現在見到D成果, 令我更加有動力去努力D. ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝靚芒, 其實我都好意外減得咁快, 個健康fitness plan 話要兩個月先減到7lbs, 現在減左咁多, 真係好開心. :)

      刪除
  4. 減肥係需要好大決心,只要踏出第一步 + 持之以恆,一定會做出好成績,kwan 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小高, 同意啊, 所以現在會keep住做運動, 我會努力架. ^^

      刪除