2015年5月17日星期日

鉤織小物

這幾個月又好快過去了, 但少了時間同毛冷玩遊戲. 做了一些未完成既小物, 用不同size既鉤針鉤左兩朵花花, 這個係新圖樣, 易學又好睇, 加粒紐係中間合併一齊, 好可愛啊! ❤️ 細個朵花我要用全屋最細支鉤針(2mm) 先完成到. 





另外一件小物係小毛氈, 用上貝殼花紋, 米白色, 粉紅色加綠色, 幾喜歡這個顏色組合, 細細張, 只差線頭線尾, 不過冇心機做後期收拾, 所以遲遲未完成, 或者過左暑假先啦, 嘻嘻. 

14 則留言:

  1. 要湊二個小朋友,仲有時間做手工,您好叻呀,比着我有時間就抖吓先。
    两件手工都好靚呀,花花好cute,地氈的顏色好柔和,我好喜歡呀,可惜,我衹識編織,鉤就唔懂了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 其實我每日整少少咋, 都用左三個幾月先完成個小毛氊, 大仔現在番小學, 所以湊兩個都ok 架, 嘻嘻, 我番而吾識編織, 我覺得識編織好叻叻呢! :)

      刪除
  2. 好靚! 顏色配搭很好.
    後期工序需時,努力!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小桃, 哈哈, 對啊, 所以我遲遲未收尾, 可能要暑假先啦! ^^

      刪除
  3. 我以前都好喜愛鉤d小物件 , 不過現在懶散晒lu ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 我未生之前日日鉤架, 現在番而少左好多啦! ^^

      刪除
  4. kwan, 好勁!鉤得好靚,真係好靚!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀, 我仲研究跟如何收尾呢, 未試過間色. ^^

      刪除
  6. 顏色配搭好靚,望落去十分舒服,勁

    回覆刪除