2015年5月1日星期五

家樂氏Special K 減肥食物



吾知大家有冇聽過食家樂氏Special K 麥米片? 我係電視睇到廣告, facebook 谷友又介紹這個早餐, 一於試試先. 我見這個有水果味麥米片做跟特價, 所以買黎當早餐, 每次半碗再加奶一同食.


其實我現在減肥中, 有試過其他減肥食譜, 好似生果, 蕃茄做早餐, 但我吾喜歡咁食, 所以好高興這款麥米片卡路里低, 十分適合我. 不過我還是喜歡原味麥米片多D, 個D乾水果好酸啊, 所以我收起曬D水果乾, 哈哈.


我只係食左一個星期當早餐, 便便好似好左. 再加上我進食卡路里每日只吸收1200klc, (我身高157cm, 重57kg, 所以每日可以食1200klc或已下) 同運動一起進行, 4月21日開始減, 今日再磅, 哈哈, 好開心, 係53.2kg啦. 自己都覺得個肚腩細左D呢! 


PS. 其實我係節食加運動, 這個麥米片只是輔助品之一, 所以只食麥米片效果可能不大. ^^

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我係節食加運動, 這個麥米片只是輔助品之一, 所以只食麥米片效果可能不大. ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都好意外, 我係跟過fitness pal 去計算每日卡路里吸收( 食物控制), 加運動, 所以減得咁快, 希望吾會反彈得太快啦.^^

      刪除
  3. 估唔到咁有效 , 等袁太都買來食食減減先

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係節食加運動, 這個麥米片只是輔助品之一, 所以只食麥米片效果可能不大. ^^

      刪除
  4. 好叻呀, 我都想減下, 不過好難咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Rity, 我都覺得好難, 見到美食要忍口, 但今次有原因要努力減肥, 所以大家要加油啊. ^^

      刪除
  5. 真係咁有效? 但 cici好懶做運動

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得係輔助品, 只食這個效果不大架, 運動都要一齊, 我先減到咋. >.<

      刪除