2021年2月20日星期六

織女

 我一向都係玩鈎針, 因為快趣又容易. 不過我小時候第一樣學既興趣班就係織頸巾, 因為太耐之前既事, 已經忘記如何織. 好彩現在YouTube 上網教學非常方便, 我昨晚用牙籤織左少少冷, 又ok 喎. ☺️🧶 這個細冷針係用來做我下一件羊毛氈手作, 十分期待完成品, 吾知得吾得呢! 😉💗


4 則留言:

  1. 我以前都有玩手工, 停咗好耐. 好多年前買過鈎針 pack, 我仲未學, 要揾返出來玩下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在疫情多左時間係屋企, 所以我又試試玩下其他野☺️

      刪除
  2. 我完全唔識編織,好笨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係玩下咋, 這個我整左三個幾鐘頭呢! 嘻嘻😜

      刪除