2021年2月7日星期日

蘿蔔糕

 新年快到, 昨日首先整左蘿蔔糕. 用左大約1200克蘿蔔, 整左一底7吋大, 一底長餅同一碗蘿蔔糕 (這細碗因為多左, 所以另外蒸起, 蒸完即食) 😊

今日午餐切左同煎左半底試味, 好正呀!🥰家人都好喜歡食, 這個很重要, 有人喜歡食先有動力再整😍今次我用這個食譜, 不過另外加雞粉代替胡椒粉, 㳄粉用粟粉代替. 我將個食譜乘二(二倍份量, 因我今次用左1200g 蘿蔔絲). 食譜同做法 




2 則留言:

  1. 我今日都整咗底素蘿蔔糕,通常我做蘿蔔糕唔落水同其他粉,不過各施各法好味就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有見過其他食譜唔落水, 有機會試試先😊

      刪除