2020年8月16日星期日

手工麵

 上次整左麵包機烏冬後, 被左小小家人食, 佢地都有興趣. 所以用番同一個食譜 200克中筋麵粉加100ml 水, 就做左兩碟手工炒麵啦. 今次加左菜, 雞肉同蛋一齊炒, 仲加左少少辣油, 增加味道. 我喜歡這個食譜, 煮熟後再過冷水再炒都吾會糊, 加左麻油拌勻, 令到D麵滑滑, 好食. 💗不過因為手工切, D麵條一大一細, 心思思想買個壓麵機呢!🤣


13 則留言:

  1. 我都有個壓面機,但用咗一兩次就冇用,買時要睇清楚是否方便同易清理。

    回覆刪除
  2. 心動不如行動,我架意式壓麵機,陪伴我整過無數中、西、日粉麵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲十五十六, 我見你整中, 西, 日粉麵都好成功 💗👍🏻 請問有無食譜同做法可以試下啊? 我昨日切左幼麵版, 一煮就糊哂. 😅

      刪除
    2. 我發覺無論中、日、西麵糰都要先醒麵,搓好嘅麵糰千其唔好即時壓,先放入雪櫃抖抖!

      刪除
    3. 謝謝你回覆, 要再努力試試先😊💗

      刪除
    4. 麵粉 450g
      木薯粉 50g
      鹽 2 茶匙
      水 250ml
      呢個係我嘅基本烏冬食譜,你試下個感覺先吖!但要知道每隻麵粉吸收水份都好大分別,要嘅水份只係到乾硬麵糰就OK,醒麵後再搓會好柔軟!

      刪除
    5. 謝謝你分享, 我會再努力💗😍

      刪除
    6. 我今次成功左啦, 謝謝你幫手啊😘

      刪除
  3. 麵我食多個做,因為無麵機做好辛苦

    回覆刪除