2020年8月18日星期二

手工麵- 湯麵篇

 今日又再整手工麵湯麵篇, 用番同一個食譜, 煮熟左D麵, 過冷河後加麻油, 再放入麵豉醬湯底中, 加上煎蛋同午餐肉, 就成左我既午餐啦. 🍜

又係做幼烏冬, 反而這次放入湯底係成功既😊 其實我昨日也做左手工麵, 份量一樣, 只係麵切成幼麵版, 一放入水煮就糊 (仲只係煮左45秒, 幼烏冬只需要煮十分鐘) 😅 吾知邊到出錯, 所以買壓麵機既想法, 要再諗諗, 等我再試多幾次先再決定. 

8 則留言:

  1. 我好耐冇自己做麵,你好心機

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 💗哈哈, 最近想食手打拉麵, 所以又試試自己做.😊

      刪除
  2. 美食喎,但我無心機自己整麵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 💗哈哈, 最近想食手打拉麵, 所以又試試自己做.😊

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝 💗哈哈, 最近想食手打拉麵, 所以又試試自己做.😊

      刪除