2020年8月26日星期三

湯麵

 上次做手工麵, 特別做多一份 (一人份)既份量, 放左入雪櫃一夜, 第二日先食. 用左黎放湯, 發現無糊, 仲好爽滑, 家人仲話似出面街買個D麵添. 🍜又得左啦! 😍下次可以做同樣方法, 省時又方便💗


11 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈, 老闆話送個壓麵機俾我啊, 遲D又有新玩具玩啦. 💗

      刪除
    2. 你就好啦有人送,我要自己買加自己搬番屋企😅

      刪除
  2. 请问需要用打麵机嗎?因我沒有打麵机,和可分享食譜嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月你好, 請問你打麵機係咪壓麵機既意思呢?我用麵包機搓麵團架, 其實可以自己手搓都得, 不過比較費力. 可以試試這個食譜做法, 不過我就會第一次搓完麵團, 之後放入雪櫃普通格醒麵一至兩小時才再揉麵團, 咁樣個麵團會軟身好多, 希望幫到你😊https://youtu.be/uIo4aD6mD9A

      刪除
    2. 係呀,原來你用手壓都咁靚,我试過整,但壓得唔均匀的,你好叻呀,謝謝您分享食譜.

      刪除
    3. 謝謝小月, 遲D個壓麵機回來後, 我又有新玩具玩啦, 哈哈. 😃

      刪除
    4. 替您開心呀!你會越做越靓呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝EE, 老闆話送個壓麵機俾我, 又有新玩具玩啦, 哈哈😄

      刪除