2013年11月4日星期一

鉤織心型小枕頭


這個心型小枕頭, 可以用來做針包, 我就放左D乾既薰衣草係裡邊, 咁就可

以放入衣櫃做臭丸啦, 薰衣草仲有天然驅蟲作用, 除了驅蟲, 仲可以把衣服

薰到香香的.這個心型小枕頭, 用白色閃毛冷, 加上秋天紅色花花, 好有聖

誕節氣氛啊. 會鉤多幾個用來做小禮物. 

16 則留言:

  1. 好可愛 ~ 用作小禮物 非常好 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小桃, 如果你喜歡, 我可以send個pattern俾你架, 好易整架. :)

      刪除
  2. 白襯紅好sharp呀, 如果做香包真係幾好wor ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Sami, 係呀, 個顏色仲好christmas season 添. ^^

      刪除
  3. 又實用又精美,送禮自用皆宜!!!~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Jose, 這個小禮物好易整咋, 又快又靚. ^^

      刪除
  4. HI, Kwan, 我係Bean呀, 我都開左BLOG啦, 多多指教.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Bean, 你好啊, 等我一陣去你到先. ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝靚芒, 聖誕節顏色, 我都覺得幾好. ^^

      刪除