2015年12月13日星期日

小小兵曲奇棒 Minions cookies pop

大家好嗎? 好耐無寫blog 啦, 因為快到聖誕節, 就比較忙碌. 加上十一月自己病左, 咳左好耐, 好番之後又大傷風, 所以無咩精神探同寫blog.

現在時間鬆動D, 快快手寫番篇先. 今次主題係小小兵曲奇棒, 因為仔仔學校有活動, 希望家長做一些蛋糕, 曲奇作義賣. 我仔仔好喜歡小小兵, 所以做左這個主意. 原本想整蛋糕, 但無時間做, 因要用糖皮做小小兵, 工程好大, 所以放棄左. 

見facebook有人整曲奇棒, 上YouTube 睇下, 好易整又新鮮 (哈哈, 自己未整過, 所以好有興趣整) 係屋企有齊材料, 欠白朱古力同黃色色素, 立刻去街買完, 接左仔仔放學就立刻整. 

不過好耐無整溶朱古力, 頭兩次都失敗左, 同老公參考下, 先知原本吾可以太大火, (好彩我買左4包白朱古力咋) 完成曬大約用左5個幾鐘, 不過整完, 自己同仔仔都好喜歡. 當日義賣仲好成功, 好快賣曬, 好開心啊, 哈哈. :)

15 則留言:

  1. 小小兵真係依家小朋友界嘅大熱,我成日行街都見到

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, Minions 好受歡迎啊! ^^ 聖誕快樂!

      刪除
  2. Kwan, 你見點呀?又凍啦!小心保重身子呀!
    可愛的小小Minions,整得好靚,小高一定唔捨得食架 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小高關心, 你都要保重啊! 哈哈, 我仔仔都話吾捨得食呢! :)

      刪除
  3. 個曲寄好靚靚,我唔忍心咬一口喎^^

    回覆刪除
  4. Kwan, 祝你們一家聖誕節快樂,Happy 2016 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you, Merry Christmas and have a wonderful holiday. :)

      刪除