2016年2月17日星期三

饅頭, 臘腸卷

多謝大家既新年祝福, 前排比較忙, 所以未更新網絡. 今日有時間, 整理下D相薄, 原本仲有幾篇未出場, 現在post 返先.

這次係整饅頭, 不過份量原來好多, 所以做左一半饅頭, 一半臘腸卷. 不過吾知點解個饅頭做型好扁, 好彩臘腸卷仲可以, 仔仔好俾面, 臘腸卷好受歡迎.

今次蒸點心, 我用左谷友大力推介既蒸爐, 好好用, 我都想整蒸海鮮粥, 因為只有兩層做吾到. 不過已經好好, 我用佢黎蒸點心, 幾好架. 我新年時自己整左兩底蘿蔔糕, 用長盆蒸蘿蔔糕, 好正. (因為我以前蒸蘿蔔糕用大煱, 倒汗水會入糕面, 時間又長, 所以今次覚得非常方便, 讚! )






10 則留言:

  1. 臘腸卷幾好呀,我都好鐘意食咖,D饅頭可能切得短咗少少,蒸完就可能扁咗少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請小月食呀, 一出爐好好食架。原來係咁, 謝謝你, 下次再試試.

      刪除