2017年6月21日星期三

小刺蝟!

大家好嗎? 好耐無見啦!公私兩忙, 仲要個網絡帳戶因電腦問題開吾返, 所以現在才用到!
天氣一熱, 小B d 濕疹又返發, 今次仲勁D, 所以醫生開左藥膏, 現在已經好番好多.
大仔學校成績幾好, 又其數學科, 要加油喔!
最近迷醉羊毛氈, 好療癒, 好開心有人喜歡, 謝謝blogger Sa咪, 送出羊毛氈材料包, 等我加入這個大家庭, 真係好好玩架, 誠意推薦俾大家玩.
今次出文係一隻小刺蝟, 手中有一個迷你小蘋果, 只有手掌大小, 已經送出了, 下次再同大家分享小手作. 🍎

8 則留言:

  1. 唔怪得唔見左你咁耐。
    小剌蝟很可愛…。
    哥哥加油啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻... 係呀, 潛水左好耐, 好彩現在個電腦無事, 可以用番啦!
      謝謝你😊

      刪除
  2. 好耐冇見喇,小剌蝟好可愛呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太你好! 好彩現在電腦無事, 遲D會寫番多D blog.
      謝謝你😊

      刪除
  3. 好得意,我啱啱都鉤咗隻箭豬仔呀😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你! 我剛剛睇左你隻箭豬仔, 好可愛啊, 期待睇你多D手作品. 😊

      刪除
  4. 好耐冇見呀,好可愛的飾物,你所有的勾織物都咁靚,佩服!佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月你好啊! 哈哈, 之前電腦有問題, 日後會寫多D文呢!
      謝謝你的讚賞, 好開心呀. 😊

      刪除