2017年9月30日星期六

羊毛氈- 龍貓

大家好, 最近比較忙, 所以少左時間在這裡, 今日有D鬆動位,等我快D出文先. 😊
這個羊毛氈龍貓係最新手作, 好細隻架, 只有拇指大小. 好喜歡這個尺寸size, 細細隻, 容易做, 一晚就完成, 佢係一個小禮物, 送俾朋友仔的, 希望佢收到喜歡啦!(因為朋友仔有儲開龍貓系列) 做完個主角, 心思思想做藍色同白色個兩隻(忘記叫咩名😜, 有無blog友仔知道叫咩啊? ) 不過無合適既藍色, 等我再找找先🤗



6 則留言:

  1. 咁细你都做得咁精緻,叻叻。我都唔識佢哋啲名。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE, 細隻D容易控制, 整既時間少D😉

      刪除
  2. 整到咁細隻好c u t e 呀!^o^

    回覆刪除
  3. 龍貓(トトロ)
    年齡為1,302歲[2],身體呈灰綠色,為友善的森林守護者,主食為橡子。[3]
    外型是3隻龍貓中最大的一隻,至少有三公尺高;一般來說龍貓指的就是最大的這一隻。
    在劇中被稱呼的名稱「トトロ」(Totoro)源自草壁梅問它名字的時候,它發出了類似「TO、TO、RO(意為好睏喔——)」的聲音,於是梅認為那就是它的名字。
    早期設定的名稱為「ミミンズク」。[2]
    中龍貓(中トト)
    年齡為679歲,身體呈藍色,大約六十公分高。
    早期設定的名稱為「ズク」。[2]
    小龍貓(チビトト)
    年齡為109歲,身體呈白色,是3隻龍貓中最小隻的,大約20公分高,是可以隨時隱形的一隻龍貓。
    早期設定的名稱為「ミン」。[2]

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的資料啊!吾講吾記得佢地叫咩名呢!真係好想整晒三隻, 等我快D安排時間整理一下先得😁

      刪除