2018年1月9日星期二

牛面珠肉 Ox cheek

朋友俾左份牛面珠肉我, 未食或者聽過, 所以上網找左食譜, 今次用壓力煲煮, 用滷水包同白蘿蔔一同煮. 煮完出來, 質地似牛展, 但好淋, 而且D蘿蔔好似車仔麵個款咁, 好食, 下次又試試用炒時蔬伴牛面珠肉, 睇下好吾好食. 😋
題外話, 因我家個電飯煲壞左, 所以買左壓力煲回來代替(壓力煲其中一個功能就係煲飯同煲湯) 但我昨晚用左壓力煲煮牛肉, 所以用左個蒸爐蒸飯, 又ok 喎, 兩大兩細煮兩嘜米剛剛好, 讚, 仲粒粒分明又吾黏底. 👍🏻

4 則留言:

  1. 我一個人食飯時都試過蒸飯,不過,用煲來蒸。

    回覆刪除
  2. 我食過一次炆完切薄炒嘅方法,口感好正!

    回覆刪除