2018年2月22日星期四

古法年糕

祝大家人日生日快樂, 開開心心. 🎉💗
我今年做左兩次糕點, 第一個係奶皇椰汁年糕, 係好香椰子味, 不過我麻麻地喜歡這個口味. 
所以再做多底年糕試下, 但吾想再買椰汁, 見這個食譜話只要糯米粉, 片糖同水就可以, 一於試試. 睇片教要搓, 不過我無跟, 只是將所有材料拌勻就用中火蒸一小時, 之後放涼半小時就切黎煎. 我記得細個家人教用兩個方法煎年糕, 切完放年糕就咁煎到脆面,  另一個方法就係加蛋漿煎. 因為掛住以前既回憶, 所以分別用曬兩個方法做. 
食後感, 有蛋漿係易煎D同蛋味香D。
但我反而喜歡直接煎, 脆面食法, 吾知係咪因為食譜係古法年糕, 出來效果好煙un, 我覺得好食D. 其實我仲想整其他糕點, 不過家中大爺無人同我分享, 今次底年糕我當午餐食,哈哈. 😁 吾知大家食曬D糕點未呢?
材料: 
糯米粉 175克
片糖125克
水180克

4 則留言:

  1. 我都係用古法整年糕,搓過呢粉再開粉漿,特別煙靱用滑,我喜歡這種原味年糕。

    回覆刪除