2018年8月31日星期五

梅菜扣肉之高速煲

上星期終於有時候用高速煲試新菜式, 就係blogger芙芙介紹既梅菜扣肉啦!其實我街外食梅菜扣肉就多, 但自己整真係未試過, 見到芙芙既食譜, 真係心心眼😍 終於俾我買到D靚豬腩肉, 就立刻開工! 跟住芙芙既食譜, 加上高速煲既幫手, 好快煮到這個家常菜! 謝謝芙芙分享😘

7 則留言:

  1. 我都有睇芙芙出的梅菜扣肉食譜,好吸引呀,我最愛用梅菜汁撈飯呀

    回覆刪除
  2. 我大鄉里,唔敢用高速煲,其實應該會好好用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都好怕, 但我款智能煲就ok 㗎, 越用越喜歡佢😘

      刪除
  3. 用高速煲整梅菜扣肉又真係未試過,我一直都用傳統做法😅

    回覆刪除