2019年2月21日星期四

葱油餅

記得以前細個屋企附近有間上海食舖, 每逢週六我父母就會買上海早餐如粢飯, 咸豆漿...最記得就係厚厚葱油餅伴熱豆漿. 真係兒時"童年回憶"😍可惜現在家人大小無人喜歡食葱, 所以見今日有時間, 就試整葱油餅啦!早餐就吾夠時間, 因要醒粉, 所以做左我既午餐, 特別買左豆漿回家一同伴食, 好味道啊!!😘

葱油餅做法
食譜: 份量一大個餅

中筋麵粉1杯(大約250ml)
溫水 半杯
酵母粉1/4茶匙
糖 1/4茶匙
葱花 半杯
鹽 少許
五香粉 少許

4 則留言:

  1. 我都冇做過蔥油餅,你做得好靚喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE, 這個都好易做, 係等發酵耐D. 😘

      刪除
  2. 粢飯,蔥油餅,豆漿係我至愛呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我都係, 等我下次試下整粢飯, 好耐無食啦. 😉

      刪除