2019年4月8日星期一

牛魔王

其實我好喜歡食牛, 不過自己煮藝未精, 時常煮得麻麻地, 所以自家餸菜好少有牛肉出現. 😆不過見到街D牛尾好靚仔, 買多份牛展回家, 用個壓力煲煮西式牛肉 伴白飯.🍚 真係無買錯個壓力煲, 又快煮好, 肉質又淋, 一次過煮一大鍋, 夠我地分三餐食. 👍🏻


4 則留言:

  1. 有個好煲就等如有個好幫手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 謝謝EE.
      原本我個Ipad 有事, 所以打吾到留言呢>.<
      現在用老公個電腦寫字咋.

      刪除
  2. 我都鐘意食牛架,不過冇得食囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝袁太, 我好難戒食牛. 太喜歡啦!

      刪除