2021年6月12日星期六

紅豆蓉鹼水粽

 


其實我屋企人同自己都吾太喜歡食鹼水粽, 所以本來無諗過要包. 不過太耐無食過, 所以今日快快手用4張粽葉, 整左一隻五角鹼水粽. (當練習下包五角粽) 見食譜要用紅豆泥, 所以又自己用壓力煲煮左100克紅豆蓉. (350ml 水, 75克紅糖) 這隻鹼水粽只要50克紅豆蓉, 淨番留下次做紅豆燒餅用.💗紅豆蓉鹼水粽食譜 鹼水做法 紅豆蓉食譜



今次五角粽外型都整得好似, 又大隻. (我用左75 克糯米, 1 茶匙鹼水) 吾知係咪要加多D鹼水, 今次整完好似吾夠黃色, 放壓力煲煮45分鐘. 放涼, 就成左我今日既飯後甜品啦! 家人教用黃糖加水整成糖水, 點黎食. 又幾好味喎. 😁


4 則留言:

  1. 好叻呀自己包糭
    我真係乜動力去包糭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係應下節架疫情無野做, 所以又自己玩下. 😊

      刪除
  2. 我這兒長年有粽食,所以都唔包了

    回覆刪除
    回覆
    1. 又幾好喎, 我以前都無自己包, 不過今年疫情無野做, 又試下玩下.😊

      刪除