2021年10月24日星期日

蝦餃, 水晶餃

 我好多年之前試過用澄麵做蝦餃, 可惜失敗左, 皮非常容易脆, 完全包吾到. 所以比較怕用澄麵做點心. 最近係you tube 發現一個容易既食譜, 所以又試試, 原來皮比較脆弱, 問題係燙粉時, 一定要立刻用大滾水去燙麵. (我之前等左兩三分鐘才燙麵, D水熱力不足, 所以才會失敗) 現在用這個方法, 粉團有弹性, 好包好多. 👍🏻蝦餃皮

這個食譜仲教用碟整蝦餃皮, 方法比用菜刀容易好多, 讚💕蝦餃食譜

我用左兩日時間做蝦餃同水晶餃. 個水晶餃係白菜同蝦仁, 食譜教用肥豬肉, 不過我無落, 出來味道都好食, 好似, 今次非常成功. 😊💗我做多左放雪櫃, 下次蒸番熱12分鐘就食得😍


4 則留言: