2014年1月13日星期一

朱古力磁石


好耐無見大家啦, 放假放到個心走左去, 今日終於做番手作同寫blog, 一陣再去探下你地先. ^^

今次這個手作係鉤冷朱古力, 一盒剛好放4個, 貼係牆到ok 架, 用來做情人節禮物同送禮都ok架. :o)




12 則留言:

  1. 好手工呀,我一開仲以為真古古力添,超為食呢hahahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你啊, 好開心有人覺得似, 仔仔都話得意啊...嘻嘻. ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. thank you, 我以前都見過有人整, 好易鉤架. :)

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝, 係呀, 現在貼左上個board到...嘻嘻. ^^

      刪除
  4. 用冷造的朱古力磁石好特別, 好得意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 我見人地個blog教, 所以又試下鉤, 幾好玩架. ^^

      刪除
  5. 冷織朱古力,我以為食得朱古力,=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小君, 我當真朱古力送左俾朋友啦...哈哈. :)

      刪除