2014年1月21日星期二

有禮. ^^


今個星期好開心啊, 因為收到blogger Sa咪送來的禮物, 用巴黎花紙包住, 好期待啊, 所以等仔仔放學一齊開.


好多禮物啊, 有自製袋, 冷球, 美容用品, 襪子, 真的謝謝你, 全部都好喜歡啊. :)


這些袋好美麗啊, Sa咪好叻啊, 我喜歡花花個款, 包裝又精美, size仲好合適添. 


好Like 這兩個冷球啊, 一定會用來做我最近既手作. ^^



仲有美容用品, hand cream, 同可愛襪子, 波波點, so cute. 哈哈, 想試蝸牛mask 好耐啦, 今晚要試試先, 真心謝謝blogger Sa 咪, 每次收到你的禮物都好開心, 好驚喜啊, 雖然我地分隔兩地, 但謝謝你多年送來的心意, 希望大家係blogspot 這個新平台, 分享大家近況, keep in touch 啦. ^^


6 則留言:

  1. hehe 好野, 安全到達 ^^ 係呀, 其實我都好開心, 我地都識左一段日子, 雖然只係靠網誌來分享日常點滴 不過感覺都一樣親近, mask 記得試下喔 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Sa咪, 吾好意思遲左回覆你, 家人同自己病左, mask 好用啊, many thanks. :)

      刪除