2014年10月13日星期一

自製雲呑~ 紅油抄手~

好耐無update個blog啦, 謝謝各位bloggers關心, 最近仔仔學校比較忙, 又多活動, 又要測驗溫書, 所以少左時間探大家, 希望遲D時間分配會好些! ^^

最近自己做左批雲呑, 有豬肉碎我通常會做水餃多, 好耐無食雲呑, 所以今次轉轉口味. 用來整紅油抄手, 加點醋, 好味呢, 仔仔又跟我食法, 一次過食左5隻添, 哈哈. :)


23 則留言:

  1. 真係好耐冇見你,陪太子讀書好重要架,等佢大個仔你就冇咁忙。

    回覆刪除
    回覆
    1. EE你好, 現在D小孩讀書真係辛苦個以前呢. >.<

      刪除
  2. 我都好耐無食雲呑, 見你整我又想食

    回覆刪除
  3. Kwan, 早呀!係呢 ~ 呢排無見你都估你忙,加油喔 ~
    雲呑已經夠吸引,紅油炒手小高更加愛,皆因我好鐘意食辣架!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高你好, 謝謝你! ❤️
      我都好愛辣食, 不過仔仔吾食得辣, 下次生完先再加辣, 嘻嘻. :)

      刪除
  4. 我都包咗上海雲吞 :) 哈哈 :)
    時下小朋友讀書真辛苦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都❤️上海雲吞呢!
      係呀, 小朋友真係吾同以前, 現在年紀細但D課程好深下呢. >.<

      刪除
  5. ~哈~袁太至唔掂就係包雲吞 , 次次都要袁生出手先有得食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都叫老公煮架,兩夫妻一齊整, 好sweet sweet. :)

      刪除
  6. 小孩子忙,父母更忙!
    保重身體啊!

    回覆刪除
  7. 冰箱準備一些雲呑,餓的時候很方便~
    紅油抄手真的是叫人神魂顛倒的一道美食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我一次過包一大批, 下次食又係雪櫃煮黎食, 幾正架. :)

      刪除
  8. 原來你要陪太子讀書。加油呀! 而家小朋友讀書真係好辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Cici, 係呀, 現在讀書都吾同以前, 辛苦好多. >.<

      刪除
  9. Kwan 妳好嗎 ^^ 早前唔見左密碼登入唔到好耐喔, 快D追返妳D post先 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. Sami 你好, 好耐無見你啦, 最近好嗎? ^^

      刪除
  10. 原來紅油抄手即係雲呑

    回覆刪除