2014年11月24日星期一

西洋菜蜜

記得以前細個, 秋冬時家人會俾西洋菜蜜我地飮, 但細個吾識寶, 不喜歡喝. 最近見Facebook 谷友post, 又另都我想試番杯.  這個真係好容易, 材料只要西洋菜, 蜜棗, 冰糖. 好味又潤, 不過仔仔就覺得麻麻地like, 但我兩公婆都喜歡, 凍熱都好味.


西洋菜蜜 6-8杯


材料:

西洋菜 1斤
蜜棗 3粒
冰糖 (我落左一個檸檬大細既份量)
水 12 碗


做法:
(1)    西洋菜浸鹽水約15分鐘, 洗淨備用
(2)    蜜棗洗淨
(3)    煲滾水, 水大滾後放西洋菜和蜜棗, 大火煲約半小時, 轉小火煲多1小時
(4)    大火滾起, 加冰糖調味即成



16 則留言:

  1. 其實我細個時都會走寶架!大個左...就想尋回昔日的種種味道!
    Kawn, 自家煲的西洋菜蜜好正呀 ~ 小高又要 ~

    回覆刪除
  2. 好掛住兒時的味道,cici都想要一杯潤番吓

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Elaine 好叻啊, 我好耐冇飲啦, 飲完真係好潤. :)

      刪除
  4. 簡單好味又滋潤,好啱而家天氣飲,我都整先~

    回覆刪除
  5. 原來咁簡單,我都未煲過,要煲下先。

    回覆刪除