2015年5月29日星期五

Crochet granny square blanket 鉤織織片毛氊

哈哈, 上次俾大家睇個張貝殼花紋shell stitch 毛氊都未埋尾, 今個星期又開始新毛氊. 今次係granny square 鉤織片. 其實我本身對granny square麻麻地喜歡, 很多人學鉤織也是學granny square先, 但我第一件鉤物就跳級做公仔. 最近同谷友傾開計, 見佢地分享既granny square真係好靚, 心動啊! 所以心思思, 星期一開始, 每日做少少. 今日朋友仔接左仔仔去玩, bb 午睡時又做左D, 好喜歡有自己時間, 有小朋友既家長都知, 食飯有時都要九秒九食完, 所以很享受bb 午睡既時間, 一邊靜靜地聽下音樂, 一邊鉤織, 心情都開朗D. 

14 則留言:

  1. 靜靜地鉤織是賞心樂事,加油喔!

    回覆刪除
  2. 哈哈!用九秒九食飯,我都係過來人呀,還有後為症咖,因食得快,好容易就食多咗,身型一發不可收拾,加上習慣成自然,做什麼也要快快脆脆,性格也變得急性子,到依家都改唔到,所以有機会嘆慢板,一定要好好享受呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月提點, 哈哈, 大仔細個我真係食得快又多, 所以個人肥左好多, 今次湊細b自己會留意下. :)

      刪除
  3. Granny square係初級? 我都無研究。今年才第一次鉤嬰兒被比甥仔個仔。越鉤越大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都吾係好清楚, 不過我個crochet group 教初學者granny square先.

      靚芒也鉤被仔, 期待你架作品呢! ^^

      刪除
    2. 年初鉤好送了給甥孫。
      http://joyjoylamon.blogspot.hk/2015/02/baby-afghan.html?m=1

      刪除
    3. 謝謝靚芒分享, 好靚啊, 我都想鉤這個款呢! ^^

      刪除
  4. 就快俾妳感染到令我想再攞起支針鉤野添

    回覆刪除
  5. 呢d靜靜自己時間真係好重要

    回覆刪除