2015年6月2日星期二

Cholocate brownie 布朗尼

週末仔仔話想食甜品, 所以就買左包現成朱古力布朗尼回家整番個. 其實自己整材料都好簡單, 但一時間想食, 為有買現成, 加隻蛋, 水, 牛奶. 這個容易做, 仔仔一手一腳整, 玩得好開心.味道都ok, 又可以玩, 不過甜左少少.


10 則留言:

  1. brownie ~ 是我的喜愛! YUMMY

    回覆刪除
  2. 朱古力的甜品我就麻麻地呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友喜歡朱古力, 現在我減肥都小食左. ^^

      刪除
  3. 太誘人,一不注意就吃不停~^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我減肥中, 今次只係食左舊細咋. :p

      刪除
  4. 正呀!小高都好鐘意食brownie架!YUMMY ~

    回覆刪除
  5. 我發覺現成嘅都係咁,好似想特登整甜啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 上次買左包曲奇粉又係覺得甜D.

      刪除