2015年10月17日星期六

毛冷球

這個星期買左新手作玩具, 就係pom pom maker, 毛冷球工具. 好好玩呢, 仔仔放學回來見到就話要立刻玩, 所以食完晚飯就試玩.

整左個單色, 粉藍波波, 仔仔話想試下混色, 於是整左四隻毛冷色. 幾得意喎, 又好玩. 個藍色用左黎整冷帽. 一盒有四個尺碼, 大中細, 迷你. 我見過有整心型波波工具, 不過原來這四個普通版都整到, 搵日試試先. 


14 則留言:

  1. 帽上面裝個毛線球,增加整件作品的可愛與俏皮。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 好易整架, 第一次跟YouTube, 知道點整後, 之後仔仔整左好多呢! :)

      刪除
  3. 看來大小朋友都o岩玩,幾好喎!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 好好玩架, 我地之後整左好多呢! ^^

      刪除
  4. 請問邊度有得賣?
    你最近如何?少上BLOG ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思小桃, 剛剛我先見到你個留言, 這個我係eBay bid 返黎架, 朋友仔話淘寶都有, 不過吾知link. 我自己個果在這間買, 你可以睇睇。
      http://www.ebay.co.uk/itm/4-Sizes-Cute-Pompom-Maker-Fluff-Ball-Needle-Weaver-Knitting-Wool-Tool-DIY-Craft-/351629354900?hash=item51debe2794:g:RuIAAOSwgQ9V5lTh

      刪除