2016年11月19日星期六

好開心既一日

大家好, 好耐無更新個blog 啦! 上次發文都係中秋節既時候, 公私兩忙, 見今日有時間, 快快趣發文先. 其實我煮飯都有影相, 不過今日特別開心, 所以打尖出左先哈哈. 😉

開心事就係我盆蘭花有新B啦, 又出新芽. (老公前日話我知, 不過我仲估估下, 覺得似根多, 今早證實係芽)🎉🎉

第二件開心事, 從有小B既出世以後, 對自己既打扮已經接近放棄, 素顏加亂頭, 日日如事, 好悶又無精神咁. 今早起身, 同自己講要打扮下(週末愉快 happy weekend) 所以襯小B睡覺時, 化個妝, 個頭整個髻,個人立即精神晒。😁

出街同大仔買新衫, 等佢試衫時, 見到對面女裝鞋幾靚喎, 睇中左對短靴. (家中無短靴, 自己一向對短靴印象麻麻地)今次一試, 仔仔同我都覺得吾錯, 價錢仲ok, 大約hk 70元. 仔仔話對新鞋同今日個髮型好襯啊, 哈哈, 女人真係心情好又買鞋, 咩時候都買鞋. 💗

影左張全身相俾大家睇, 請跳過個大肚腩 (並不是有喜, 只是未修身姐, 嘩哈哈😂)

10 則留言:

  1. 買到啱心水嘢特別開心,不過唔知你係咪寫錯價錢,冇可能咁平喎。
    同時你個肚腩唔算突出,身形唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你EE, 你真好人. 價錢對啊, 我係Primark買架. 😊

      刪除
  2. 你呃人!邊有肚腩喎。。。你好瘦就真

    回覆刪除
  3. 祗係企的角度,你錯覺有小小肚仔啫,其實身形好好呀,我年青時好鐘意梳髻的,覺得好有女人味,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 我都喜歡梳髻, 感覺吾同D, 話你知, 我第一次梳髻咋, 日後要整多D, 仔仔都話好睇呢, 聽到我幾開心啊.. 哈哈😉💗

      刪除
  4. 能買到自己喜歡的東西而且仲咁抵,真係正。

    記得忙裡偷閒,做d令自己開心的事,好好對自己。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你Jose, 我地一齊加油! 💪🏻💪🏻

      刪除
  5. 生活快樂事多多~ 太好啦!

    回覆刪除