2017年7月24日星期一

一口乳酪麵包

今日跟bloggers整這個一口乳酪麵包, 這個食譜比較特別, 因為無牛奶, 水同蛋而用乳酪代替. 乳酪班戟就試過, 整麵包就第一次聽, 所以想試下. 我買左原味乳酪, 食譜話可以加一湯匙蜜糖, 除左豐富味道, 原來蜜糖對麵包係一個好天然既麵包柔軟劑. (不過我食吾出蜜糖味道, 可能下次要再加多D. ) 細細個, 出爐後試味, 真係好柔軟, 同我以前整既麵包好吾同, 我幾喜歡, 不過大仔就吾喜歡個乳酪味道, 反而小B大愛, 食左好多個. 這個食譜仲加左芝士, 下次會再加多D, 可能放上面仲靚仔D. 😉
240g 高筋麵粉
3g 酵母
35g 糖
2g 鹽
20g 芝士
150g 乳酪
35g 牛油




4 則留言:

  1. 因為唔食乳酪,所以未試過用佢整包

    回覆刪除
  2. 未試過用乳酪整包,搵日要試試啊!😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試試, 幾特別, 不過我個大仔對這個麻麻. 😅

      刪除