2019年5月20日星期一

雞皮串燒, 鹽焗雞腿飯

好耐之前同老公食過一間日本餐廳既雞皮串燒, 覺得好正.😍 最近係you tube, 有bloggers 教整, 立即買雞回家試試. 美味幾好, 家人都喜歡, 不過真係少食好D, 好多油呢!!😜
上次用完D四季鹽焗雞粉, 去雜貨店找吾到, 居然俾我找到一大包黃薑粉, 嗅上去好似同四季粉一樣味道, 所以買左回家. 打開包粉先知中伏, 原來入邊無混入鹽架, 純薑粉, 咁點算好呢?好彩朋友仔教我加鹽同薑粉入罐混合, 就變左四季粉架啦!
我一家好喜歡食鹽焗雞, 今次用蒸方法, 連細佬都可以自己食曬一隻雞腿加一碗飯, 我諗D粉都可以好快清曬. 😂


4 則留言:

  1. 雞皮串燒,燒左啲油出來,應該冇咁肥啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我老公話快D再整多次, 吾夠食呢!!😘

      刪除
  2. 雞皮我已經戒掉好耐啦,真係唔咁食!盐焗雞我都會成日整,有次用焗爐焗變燒雞都好正,下次你都試下吖😊

    回覆刪除