2019年5月18日星期六

羊毛氈沙鼠 needle felt Gerbil

除左兔仔同倉鼠, 有毛既小動物, 我既認識真係吾多. 早排居然有朋友仔問我可吾可以整隻沙鼠俾佢家人(小寵物剛剛去左彩虹橋) 🌈
跟住佢俾左D相俾我, 仲問我可吾可以做隻真尺寸羊毛氈手作. 咁我就話試試啦!
 我收左相後就立刻找資料, 真沙鼠大約四英吋長 (還未計算尾巴) 短毛沙鼠.🐀
這次對我來講係一個大挑戰同第一次, 因為我未做過真動物尺寸比例一樣既羊毛氈作品, 同這次要用上特別技術, 植毛. (植毛手作一早已經想試好耐)練習下.
從底層到一小段羊毛慢慢製作, 滿足感好大啊!鍾意玩羊毛氈既朋友仔一定明白, 由一舊毛到一件手作品, 用左好多心機, 好佩服整大作品既手作人, 希望我日後都可以. (發夢中🥰)



4 則留言:

  1. 真係好靓呀!你好叻,我曾經學過,但好難整得整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月鼓勵, 我初初都覺得難, 其實我仲學習中, 我這個係跟you tube 學架, 一步步跟住做容易D. 😊

      刪除
  2. 做得好好,越來越進步,加油啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE 鼓勵, 羊毛氈真係好好玩, 好療癒. 😊

      刪除