2015年4月24日星期五

Cous cous 非洲小麥米 減肥食物

最近穿衣發覺D衫窄左, 家人都笑說話我個肚好似未生咁. 嘩嘩嘩! 自己check下, 未懷孕時有53kg, 現在有57kg, 做女個時都係100磅多D(45kg), 現在重左咁多, 真係要計畫下減肥, 首先係食物, 今次介紹係藜麥近親, 小麥米 cous cous. 我未減肥之前都未接觸過, 係谷友介紹, 這種食物可以代替白飯, 而且卡路里低又飽肚, 超市有一包包未煮既cous cous. 但我介紹係這個即食cous cous, 只要加熱水蓋滿小麥米, 等5分鐘全熟就食得, 油同牛油都不用加. 這裡有100g, 準備食時, 小麥米會吸收水份而另份量增多, 所以食一包當正餐已經好飽肚, 而且卡路里只係146g, 好適合減肥時食. 這個牌子既小麥米, 味道不錯, 又方便, 我現在每日食一包代替平時白飯既正餐, 我仲加左幾片雞胸肉, 食小小平衡下, 期待之後既減肥報告. ^^



20 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈, 謝謝你, 其實我係有原因, 所以先要減肥, 下次話你知. :p

      刪除
  2. 都唔係好肥啫,生完未收身,慢慢就會瘦番嘅,最緊要健康呀。
    小米我都有買嚟煲粥食,當飯未試過,因覺得較硬,反為蕎麥就試過,它較軟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 同意, 最緊要健康, 我會加運動一齊, 又食多左生果. 小米粥我都有試過, 對比蕎麥軟身D, 下次試試蕎麥先. ^^

      刪除
  3. 方便又健康的減肥新寵兒!

    回覆刪除
    回覆
    1. Charmaine 你好, 這個我真係覺得好方便呢, 我會keep食, 睇下遲D減肥報告work 吾work. :)

      刪除
  4. 看來也不錯,但不要急,飲食平衡,作一D收身運動. ^^ 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 對, 運動好重要, 現在食多左生果同小食左朱古力, 覺得健康左D呢. 哈哈:)

      刪除
  5. 回覆
    1. 對, 要食得健康. 之前又冇食生果, 又喜歡食朱古力, 所以身體大左一個碼呢! >.<

      刪除
  6. 我都想減下, 少幾磅夠囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油啊, 我都係想慢慢減, 如果我可以著衫吾再窄身就ok啦. ^^

      刪除
  7. Couscous我屋企都有,夏天可以加蔬菜當沙律食

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你cous cous 點整沙津架? 我只試過原味cous cous煲紅豆粥.

      刪除
    2. 煮好Couscous,抓鬆,凍咗可以伴入蕃茄粒、靑瓜粒、粟米粒......,加入沙津汁拌勻,入雪櫃隨時有得食

      刪除
  8. 味道我覺得ok, 佢好似公仔面咁, 有蕃茄味, 辡蔬菜味, 好多款選擇架. ^^

    回覆刪除
  9. Kwan, 其實你已經好fit...小高人仔細細仲肥過你...><
    但要怪也只能怪自己太懶,零運動,郤愛吃.......

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello 小高, 其實我吾高架, 加上生完, d 肥肉未肥, 所以今次真係要努力D減肥啦. ^^

      刪除