2015年7月13日星期一

燜燒杯 - 紅豆沙

上次見blogger整紅豆沙, 好想食啊, 見到雪櫃有包紅豆, (上次整紅豆餅餘下的)所以今日食完午餐, 就用左個燜燒杯整左紅豆沙啦, 燜左兩個半鍾頭, 食得啦, 又少甜, 幾好喎. 下次試試綠豆沙先. 



12 則留言:

  1. 好方便,任何時間都可以潤一潤。

    回覆刪除
  2. 燜燒杯好好用咖,由其是我有時一個人食,唔使用個大煲來煲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我家人吾好紅豆沙, 這份細細個好適合我呢! ^^

      刪除
  3. 用燜燒杯整紅豆沙好似好方便,等我又試試先!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過麻麻地起沙, 你試到起沙話我知啊, thank you. :)

      刪除