2015年7月30日星期四

寶寶副食品 椰菜花紅蘿蔔糊仔

時間過得真快, 轉眼間BB已經過左6個月大, 可以食副食品. 因BB係早產子, 所以姑娘建議遲少少才開始. 因此在BB 6個半月大嘗試俾小小米糊, 但BB 還小, 仲未識吞, 同一食米糊就哭, 所以停左一個星期再試, 這兩日又食得幾好. 

於是就找嬰兒食譜, 其實之前有試做冰粒, 但BB全部都吾俾面, 只食有甜味既香蕉. 同朋友傾, 話要找些咸點俾BB, 如果吾係大D只食甜. 


找到這個食譜好易做, 材料有一個紅蘿蔔, 100g椰菜花, 2茶匙米糊, 同少量芝士同適量水(我用蒸蔬菜餘下既水作高湯) 我試過味, 不是甜的, 有少少咸味, 因為有芝士. 


好期待啊, 終於到試食既時間啦. 解凍左一粒. 初初放入口, BB 俾左個好得意既樣, 因為試新野, 第一啖吾知咩黎, 好可愛. 今日食食下, 又ok喎, 食左半份, 10ml. 哈哈, 我就好開心啦, 自己整到BB既副食物, 健康D, 平D, 仲好有成功感呢!




16 則留言:

  1. BB吾俾面時,都幾頭痕。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 最尾仲要我包底食曬佢, 哎呀! >.<

      刪除
  2. 自己製作副食品既健康又省錢,還食得放心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意啊, 出面有防腐劑, 味道又麻麻地.

      刪除
  3. 您係一次過整定哂,放入冰格?我第一次認識到呢種方法,以前我每日要煲兩次粥仔,有時佢唔食,又唔捨得倒,祇有自己食,有時真係食到怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 一次過整好, 跟著放入冰格. 因為BB暫時食跟糊仔, 所以我們通常會一次過準備定兩至三天的份量,
      一來可以節省時間,二來份量夠多較容易用機攪拌。

      刪除
  4. 原來現在用冰粒儲存食物~

    回覆刪除
  5. 我都係現在有第二胎, 朋友教先識這個方法, 之前個大仔, 我買一樽樽個D bb食物咋, 所以今次想自己整.

    回覆刪除
  6. 我以前是將蔬菜蒸淋加在粥仔內給BB吃的,現在多了這麼多新意,好新鮮呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同你個方法都差不多, 不過現在BB食跟糊仔, 所以先咁整. ^^

      刪除
  7. 自家製副食品 , 一定健康又好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望BB喜歡食, 等我有多D動力去煮副食品, 真係吾想食現成個D. >.<

      刪除
  8. 自家製有益健康, 少咗好多添加劑, 加油, 媽媽!

    回覆刪除