2015年7月17日星期五

新手作用品

又shopping 啦, 現在真係好方便, 不用出街, 在家上網舒舒服服也可以買到野. 

今次買左英文字母印仔, 原本只係想印英文大楷, 點知睇睇下, 這套加多hk$20元, 就包括細楷同數字. 咁抵一於買曬佢啦. 

個果都幾靚, 有D復古感覺, 等我遲D試試效果點先! 





11 則留言:

  1. 十分精緻小巧。
    不停印印印,仔仔一定玩得不亦樂乎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日用左啦, 好好玩, 仔仔话要印多D送俾同學仔生日呢!

      刪除
  2. 我都係第一次見呢種玩意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係上網見朋友仔玩先知有這玩意, 好好玩呢! :)

      刪除
  3. 我以前都好鐘意買印仔同貼紙 , 不過搬屋掉晒lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你之前有無自己整印仔啊? 我有一大包印仔, 但係就無英文字, 所以今次先買, 好好玩啊! :)

      刪除
  4. 回覆
    1. 我地都係hk$20元>>>>一粒

      刪除
    2. 係加多$20元, total 要hk$60元. 今日玩左好好玩呢!
      $20一個真係好貴下喎!

      刪除