2016年6月23日星期四

豆腐花 (免石膏粉)

大熱天時想食D涼浸浸既甜品, 這個凍豆腐花係個不錯既選擇. 自己本身好喜歡食豆腐花, 以前去飲茶一定叫番碗食. 最近谷友分享左豆腐花既食譜, 係免石膏粉, 覺得可以一試, 所以昨晚立刻開工. 這個食譜係凍食, 因只用魚膠粉, 現在天氣最合適. 食譜話雪四個鐘頭就可以, 不過我雪左過夜, 今日午飯食左碗, 正, 好滑, 食完好涼爽. :)

料理簡單, 1-2 人份量

豆漿 (我選左無糖) 400 毫升
魚膠粉     4 克
糖             適量 (我落左兩茶匙)


6 則留言:

  1. 我知道可以用魚膠粉整,不過未試過,會唔會有啲似啫喱?

    回覆刪除
  2. 我兒子吃素,不知魚膠粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚膠粉吾知係咪素食? 好似有分, 不過我吾太清楚.

      刪除
  3. 看來唔錯又簡單,下次試試先

    回覆刪除