2016年7月14日星期四

綠豆爽

上次整食物時浸多左D半邊綠豆, 係網上睇下可以整D咩, 原來可以整綠豆爽.

 其實我吾知咩黎, 因為未食過, 不過食譜話要西米露, 屋企有, 片糖有, 我仲加左D生薏米 (增加口感). 

出來又OK 喎, 可惜只有自己欣賞, 家人吾好, 只好自己一個人分兩次食晒佢, 我都係喜歡熱食多D, 凍太糊口, 可能要放多D湯水先得. 


10 則留言:

  1. 我都係喜歡煲糖水,腍啲較好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己好少煲糖水, 因家人吾多好, 得我自己一個人食. >.<

      刪除
  2. 我食過潮州朋友煮嗰D,有一粒粒四方透明嘅物體,唔知係乜,但好得意。

    回覆刪除
  3. 呢個我麻麻,但係見過有人加馬蹄粒,話會好味啲同清熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 叻叻, 個食譜要加馬蹄粒架, 不過家無, 吾想為左個湯水另外再買其他材料, 怕食吾晒, 變左浪費. >.<

      刪除
  4. 綠豆爽細個食到大,最鐘意加入清心丸同百合一齊煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未食過架, 原來可以加百合, 幾好喎.

      刪除