2016年7月27日星期三

鴛鴦炒飯

細個果時係酒樓, 家人好喜歡叫鴛鴦炒飯食, 因為一次過可以有兩個口味. (白汁同茄汁)

現在仔仔開始大個, 想同佢分享下兒時回憶同懷念一下這個美食, 所以昨晚就整左鴛鴦炒飯. 

白汁係蝦仁加菠菜 (傳統係青豆, 不過我見D菠菜放左好耐要食, 所以跟手煮左佢)

茄汁係洋蔥加雞絲, 兩個味道都好好, 不過仔仔偏好茄汁炒飯多D, 這個又易整又快趣, 下次D蝦仁大減價可以再煮. ;)


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我仔仔話茄汁做咩餸都鐘意呢... 哈哈. :)

      刪除
  2. 我兩樣都鍾意,以前好鍾意個師傅整個太極樣出嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我話俾仔仔聽叫太極炒飯, 佢都問我點解無左個太極樣呢? 我話因為屋企無大圓盆囉...哈哈. ;p

      刪除
  3. 兩樣我都鐘意,你真係好媽媽,為囝囝花心思!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 我為食呢, 所以就諗起這個懷舊餸. :)

      刪除
  4. 我由細到大都只係食茄汁個邊呢

    回覆刪除