2016年7月28日星期四

小B & 南瓜饅頭

記錄一下小B既近況, 最近小B出跟大牙, 仲要一次過出四隻, 好痛痛呢, 加上天氣熱, 對飯無咩胃口, 所以都係食其他食物多. 而且現在佢對finger food (即自己用手拿起一D細小既食物自己放入口) 覺得自己好成功, 所以常常要求用手食.

上次我煮蒸餸, 跟手蒸熱番兩個饅頭, 小B個日對飯無興趣, 所以俾左小小饅頭佢試, 之後佢自己將個饅頭用手食, 食完一個仲叫我地俾多D佢. 所以星期一去超市買左個南瓜, 今日有時間, 用麵包機搓粉, 再自己造造型, 做左八個饅頭.

張媽媽饅頭做法, 用焗爐紙剪圓形, 中間剪D孔排氣, 這個方法好好呢! 我之前係剪一小片紙放入蒸籠, 但饅頭蒸好後會變大, 所以有時會黏住左個底. 雖然賣相麻麻, 但味道係OK既, 整多幾個放入雪櫃, 要食時番熱就可以, 好方便.

 


見其他媽媽俾果汁BB飲, 咪又比小B試試, 佢現在識自己用吸管啦 (之前俾維他奶佢飲都仲未識, 今個月剛剛識啦) 同這個星期開始對綠色既菜有反應, 吾喜歡食菜呢. >.<

好彩佢喜歡食生果, 萍果, 提子, 橙, 柑都可以, 所以餐與餐之間俾D生果佢食平衡番. 下次試下俾西瓜, 睇下佢又鐘吾鐘意先. ^^


8 則留言:

  1. 我之前都有寫過green smoothie,因為小朋友有啲菜唔肯直接食,好多外國媽媽都有整,通常係喜歡嘅生果+香蕉+少少綠色菜一切打,佢就會飲埋落肚

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you for your ideas, 剛剛去左睇你個post, 這個提議幾好, 可以試試. :)

      刪除
  2. 親愛的BB,多吃媽媽預備的美食!快高長大! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小桃!
      小B: 我會啦, 飛吻EE先. :)

      刪除
  3. 時間過得真快, 小B出大牙喇.
    祝小B快高長大! 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Rity, 對啊, 日日睇住小B大, 覺得好奇妙好開心呢. :)

      刪除