2016年12月16日星期五

桑寄生蛋茶


大家好嗎?聖誕節前幾個月對我同家人黎講係非常忙碌既時間, 感恩係令到我每天也很充實, 滿滿既正能量. 😊💗時間過得好快, 不足十日就是聖誕, 昨日終於暫時完成手頭上既工作, 今日可以休息下, 做返D小點心. 就是煲桑寄生蛋茶. 其實係有小B時, 巳經買左盒桑寄生, 不過遲遲到未行動去煲. 
最近見天氣凍, 谷友又有食譜, 所以今日煲了一大煲. 
細個時, 媽咪時常煲, 對我黎講桑寄生茶一點都不陌生, 可是小時候吾識寶 (最怕黑麻麻食物) 現在知道係好野黎, 久違既味道, 我喜歡加蛋同熱食, 你地又喜歡熱食還是凍飲呢? 🍵

10 則留言:

  1. 又有益又滋潤!
    冬天天氣乾燥飲最啱👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊, 好滋潤呢, 要多D整黎飲先. 😉

      刪除
  2. 比你提醒咗我!有盒桑寄生買咗好耐都唔記得煲添😜,我鐘意熱食加蓮子,蛋😁

    回覆刪除
  3. 桑寄生我都經常煲,喜愛加埋蓮子一齊煲,熱食最好味

    回覆刪除