2016年12月22日星期四

Melting Moments 雪球曲奇

過多三日就聖誕啦, 大家準備好禮物, 派對食物未? 今個星期我同仔仔整左個派對小食, 叫做 Melting moments (溶化時刻) 雪球曲奇. 
點解叫溶化時刻呢?因為這款曲奇係入口即溶, 我地第一次整, 但都覺得幾好食, 食完一個又一個. 用這個做派對小食幾好架, 外型迎節又好味, 做法仲好簡單添. 

食譜在這裡, 有興趣可以試試. 
http://www.mrspskitchen.net/melting-moments-雪球曲奇/

10 則留言:

  1. 我都整咗曲奇😁聖誕快樂!

    回覆刪除
  2. 好吸引呀!想請問如果預先做,可以留得幾耐呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 吾好意思我吾太清楚, 我地兩日內食晒啦, 你可以試試一半份量先, 仔仔話口感比較粉, 可能不是人人喜歡.

      刪除
  3. 呢個唔錯呀,我都要試下整先

    回覆刪除
  4. 我乜都無準備呀,個人勁holiday mood,勁懶啊。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪你地Christmas plan 左去旅行, 所以勁holiday mood 呢? Hehe.. 😁

      刪除