2016年12月23日星期五

提前的聖誕禮物 1

哈哈, 記得上年提前收到的聖誕禮物係小B既來臨, 今年自己比較繁忙, 終於可以休息下, 所以買左小小禮物獎勵下自己, 來個提前收聖誕禮物 (treat myself)

第一份係在手作市集買到的玻璃珠戒指, 圖案印有我喜歡既Peter rabbit (童話故事小兔) 第一眼看見已經好喜歡這個手作人既出品, 立刻停下腳步, 慢慢選擇買那件手作品回家. 佢有頸鏈同戒指, 檔主仲細心解說出處同其他款式可供選擇, 如果以前, 我一定選頸鏈, 但當我看到這個細小可愛戒指, 俾佢深深吸引住, 檔主話只有一隻同叫我帶上試試合身 (哎呀!Perfect fit! 完美, 我好少戒指合尺寸, 一係太細, 一係太大) 立刻拿銀包出來, 買返屋企, 小小既獎勵, 帶來大大喜悅. 💗



6 則留言: