2018年3月23日星期五

中式食物

又黎整中式食物啦!上次見blogger 咪咪整雞包仔又想食, 所以見今個星期有時間就可以整啦! 好味又易整, 我同大仔食晒.😘 見仲有材料, 星期三下午又整多次, 不過今次整生煎包, 脆底香口, 好食. 👍🏻個晚食完晚飯好似仲想食野, 所以整左腐竹薏米糖水, 用壓力煲好方便, D薏米都無浸, 但都淋曬, 連D腐竹都溶晒, 咁大碗我一個人食晒, 家中大細老闆吾食, 好彩壓力煲可以煮一人份量. 日後幾時想食糖水都無問題啦!😍

6 則留言:

  1. 最近好勤力整嘢食喎,囝仔有口福啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE, 哈哈, 係呀!好彩有人同我分黎食咋,如果吾係, 實變肥豬豬啦😂

      刪除
  2. 咁啱既,我整左菜肉包,不過今次包包袁太搓得唔好,始終搓包唔係我強項呢^^

    回覆刪除
  3. 好厲害呀,個生煎包好正呀!!!

    我是jose, 以前有睇開你的blog, 後來有段時間我無上blog,今天又再揾返你的網址,好開心呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你到訪, Hello Jose, 我記得你啊😊最近好嗎?近期我比較忙又懶, 所以少左出post, 希望試D會多番D啦😘

      刪除