2018年3月6日星期二

上海炒年糕 (炒白粿)

新年菜其中一款就係上海炒年糕(炒白粿) 啦!其實我細個好怕食這個食物, 因家人煮過, 不過煮得吾好食, 所以見到都怕怕. 後來出街食過, 味道完全不同, 醬油味濃, 又軟滑QQ, 可口. 俾我買到包白粿干, 一於試試自己煮. 其實想買韓國年糕, 不過有blogger友話好大陣味, 所以買左這款要自己浸.

個包裝教浸24小時, 浸之前洗洗先. 今次用紹菜, 冬菇, 雞肉.

做法:
1) 先用熱水煮年糕 (出出水), 見有小小氣泡可以拿起, 再加小小油拌勻年糕, 防黏, 備用
2) 加油炒冬菇, 雞肉, 中途加入紹菜, 放鹽, 糖, 蠔油, 生抽, 老抽各一湯匙, 白胡椒, 薑, 蒜同炒, 再加一小碗水, 等菜煮淋
3) 加年糕同炒, 再加水 (水份量, 每250克年糕 伴400ml 水) 其實水多少好睇年糕牌子, 我今次就無跟足食譜, 自己加減. (今次加水太多, 所以最後要加生粉, 下次自己留意番)
4) 炒大約六, 七分鐘 (其實你見到D年糕好似出膠質咁就ok, 或者可以自己試下食舊係咪軟身, 熟未? )


太好啦!今次綜合多個食譜, 自己煮係好食既. 這個我今日既午餐, 我俾左少少細仔食, 佢都喜歡, 仲追著我問我要多D. 好開心啊, 因細仔對中式粉麵一向麻麻, 今次佢主動話食, 所以決定明天我兩午餐再煮多次, 現在係到寫低個食譜, 下次可以自己番睇先, 吾好意思, 今次太長. 你地又喜歡食炒年糕嗎?😘


2 則留言:

  1. 我以前都有炒過年糕,已經好耐無整,搵日煮下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好多年無食, 所以煮黎試試💗

      刪除