2018年3月8日星期四

洋蔥雞肉炒米粉

其實我煮飯真係麻麻, 吾叻, 所以好時間都煮得好難食, 真係難為大細老闆. 😝 好似炒米粉, 我次次都炒到一pat pat, 黏住晒又淋. 但上星期俾我發現左個方法, 真係要多謝偉大既YouTube (哈哈😁) 秘密就係先燙面後炒.
做法: 1) 先沸熱水, 再放米粉, 煮滾後將水份瀝乾, 加蓋用餘温燜三分鐘, 先燙再燜, 米粉口感才Q.備用
2) 用另一個煲炒菜同肉, 加水, 再加米粉, 加蓋(中火燜兩分鐘)料炒香再燜, 米粉才會更入味
3) 炒勻, 加蓋關火再燜多一分鐘, 完成. 


出來效果真係好得, 米粉分明, 無黏爽口, 老公同我都大讚這個方法有效, 有興趣朋友仔可以試試. 👍🏻


3 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 咁煮法都唔錯喎,不過,若果用新竹米粉,點炒都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE, 等我下次又試試這個牌子先😊

      刪除